[ES/EN] ETERNAL TOFU HAS APPEARED

avatar

PORTADA V2.png

Eternal Tofu, the seventh card of Conflict, has already appeared as a replacement for Byzantine Kitty because we don't have a Summoner cat in the Modern format, but now we move on to something more serious and have its abilities.

Ya apareció Eternal Tofu la séptima tarjeta de Conflict como reemplazo a Bizantine Kitty porque no tenemos gato Summoner en el formato Modern pero ahora a algo mas serio ya tenemos sus habilidades.

Eternal Tofu is a 7 mana Summoner of the Earth/Life elements with the +2 health mod and Snare with its Tactics: 3 units with Corrosive Ward and Divine Shield or a unit with Triage and Scavenger.

Eternal Tofu es un Summoner de 7 de mana de los elementos Earth/Life con la modificación de +2 de salud y Snare con su Tactics: 3 unidades con Corrosive Ward y Divine Shield o una unidad con Triage y Scavenger.

2 de Salud.png+2 Health + SNARE ability_snare V2.png

SNARE: When attacking enemies with FLYING, removes the flying ability and cannot miss.

SNARE: Al atacar a enemigos con el FLYING, elimina la habilidad de volar y no puede fallar.

Some upgrades for the entire team, one very useful in any battle and another more circumstantial since the increase in health would always be good in all battles, but Snare may not be very relevant with an enemy without Flying because it is not usually a very decisive ability to win battles.

Unas mejoras para todo el equipo una muy útil siempre en cualquier batalla y otra más circunstancial ya que siempre vendría bien el aumento de salud en todas las batallas, pero Snare puede no ser muy relevante con enemigo sin Flying porque no suele ser una habilidad muy decisiva para ganar batallas.

TACTICS

ability_corrosiveward V2.pngCORROSIVE WARD + DIVINE SHIELDability_divineshield V2.png

CORROSIVE WARD

CORROSIVE WARD:When hit with a Melee attack, the Unit does 2 armor damage to the attacker, and the maximum armor of the attacker is reduced by 2.

CORROSIVE WARD:Cuando es golpeada con un ataque cuerpo a cuerpo, la unidad causa 2 puntos de daño de armadura al atacante y la armadura máxima del atacante se reduce en 2.

DIVINE SHIELD

DIVINE SHIELD:The first time the Unit takes damage it is ignored.

DIVINE SHIELD:La primera vez que la Unidad recibe daño, se ignora.

A set of very good Tactics skills in a Defensive way, being able to block the damage of the first attack with his Divine Shield to each unit of your team while reducing the enemy's armor with each melee hit received with Corrosive Ward.

Un conjunto de habilidades Tactics muy buenas de manera Defensiva el poder bloquear el daño del primer ataque con su Divine Shield a cada unidad de tu equipo mientras le reduce la armadura enemiga con cada golpe cuerpo a cuerpo que reciba con Corrosive Ward.

ability_triage V2.pngTRIAGE + SCAVENGERability_scavenger V2.png

TRIAGE

TRIAGE:Heals the friendly back-line Unit that has taken the most damage by a third of max Health.

TRIAGE:Cura a la unidad de retaguardia amiga que haya recibido más daño en un tercio de su salud máxima.

SCAVENGER

SCAVENGER:Gains 1 max health each time any Unit dies.

SCAVENGER:Obtiene 1 punto de salud máxima cada vez que muere cualquier unidad.

A defensive skill build as well, but more designed to support other units than his Triage while increasing his health with each kill by his Scavenger to give the targeted unit a better chance of survival.

Una configuración de habilidades también defensiva, pero más diseñada para servir como soporte de las otras unidades que su Triage mientras aumentar su salud con cada eliminación por su Scavenger para dar mayor oportunidad de sobrevivir a la unidad seleccionada.

FINAL OPINION

A Summoner very specified for some battles, but being of the Earth/Life elements that has very united units with Flying in battles with the Ruleset Earthquake but still a good Summoner in any battle with the other Rulesets and with units to take advantage of the Tactics by uniting units of both elements that I want to try myself in some strategies with Healer cards that I can unite with more Triage and be able to keep my team alive as long as possible.

Un Summoner muy especificado para algunas batallas, pero al ser de los elementos Earth/Life que cuenta con muy unidas unidades con Flying en batallas con la Ruleset Earthquake pero aun así un Summoner bueno en cualquier batalla con las demás Rulesets y con unidades para sacarle provecho a las Tactics con unir unidades de ambos elementos a las que quiero probar yo mismo en algunas estrategias con tarjetas Healer que unir con más Triage y poder mantener vivo a mi equipo el mayor tiempo posible.

Join Splinterlands here. / Unete aqui a Splinterlands.

Posted using Splintertalk



0
0
0.000
2 comments